X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• So where mi an Princess can get fi discuss DM's

beauty and brilliance. Unnuh talk to mi:P

RE: So where mi an Princess can get fi discuss DM's

Well, it look like is ongle u an DM cyaan talk pon dis forum, cuz mi need a PHD fi ovastan' all di feautures. first mi did tink u coulda jus' log on wid name and password, but u need email address! Den mi tink when u click on the post it will show u all the threads, but u still have to click on each line as before, so like I said earlier, double clicking not exactly time saving. But dem seh out wid di old and in wid di new. T.K. look like him still a boycott!

Comment

You can choose a mode that allows you to see all the threads in their entirety
      "Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has."

Comment

Next thing you know is we will be tekking clas fi figure out this ting. And when we do figure it out, Tilla willbe ready to change again. Who knows we soon haffi buy new computer too.
        "Jah Jah see dem a come, but I & I a Conqueror!"

Comment

Well last time mi an Courtney did run ah big hunger strike. Princess

dis site cool, say for instance yuh see ah big croc ah run cross yuh farm lan. Yuh juss draw fi yuh digital camera snap away an upload it.

yuh nuh need nuh server nuh more and the same goes for those highly educated beautiful friends that you once spoke of. LOL

Comment

Me did think you were giving DM a rest. But boss you just come back from Jamdown, why yuh didn't go seek her out.
            Life is a system of half-truths and lies, opportunistic, convenient evasion.”
            - Langston Hughes

Comment

Neva get di chance; Mi daddy was readmitted (took sick again) while

I was out there. Di same night mi plan fi go Sumfest. Mi get fi undastan say di Mobay female dem muh like when mi go town. Was told in no

uncertain terms this trip . Yuh know mi juss love fi post bout DM pon

di site, nutten else. My favourite person.

Comment

Working...
              X