Mills on Bolt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hell yeah 1 week makes a difference!

Look pon Demus inna Monaco thashing Melaine and look what Melaine did to her in Beijing. The peak did time to perfection. Scientifically managed!

The workload in the last 2 weeks or so is to be critically managed.

If you dont see that, you stuck in the dark ages. This aint no accident. This is advanced theory in action.

Finally, the victimization is well documented, so stop pretend.

Comment

• Apart from Bolt and Kerron, who else medal fi Jamaica outside of relay? Even in the relays, the MVP 6 were critical to success.

Imagine if Melaine was not there, or Safa to anchor, or even Kaliese in the relay...

Outside of the MVP 6, ongly Bolt, Kerron and VC medalled! Simmy, and the 400m girls in the relays as well.

Nah man, yuh nuh fi support obstacles in the way of success. Mek di mad scientist do dem thing, for the good of Jamaica. You read what the American lady said about US pre-competition camps?

Comment

• Yuh call it ah obstacle an mi seh him kyaan jus dis like dat kah him athletes dem successful. But yuh ah guh hold your point an mi wi hold mine. Him jus fi set ah good example, kah if him athlete dem nevah a produce in dis yah way him wouldah nevah tek dat deh stance, fi sure, an Mills comply dat is how mi know seh a beat chess ting him deh pan.

Comment

• Ah one ting Mills ah dark ages coach an seeit deh, ah my ansah to ebry ting dat. Bwoy yuh nuh easy yuhnuh, yuh defen your bwoy to di death eh. Ah him ah bring dung victimisation pan himself, him ah dis di organisation trait, jus kah wah him athlete dem a reap success. Yuh eva hear bout "di higher di monkey climb is di more him expose" well is dis man yah inna my opinion.

Comment

Working...
          X