Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Yuh nuh.

Comment

"defense get tighter". A weh you deh yout? You do you know about the Itialian and West German defense back in the days?

Now you have so many laws a protect forwards and offensive players. We you deh when man a loose him shorts and man a hang on pon shirt fi dear life? Defense maybe look tighter but Maradona coulda put any team pon him back and carry them.

When Maradonna came came as a 17 year old you have any idea how many kicks and bad treatment he got?

No mek nobody fool you defense not nuh tighter.
      • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Gentele a pick out a neat hole inna Zico jersey, an tear off ardilles clothes.
        Dem time deh defendah naw tek no check.

Comment

Zidane wicked pan ball yes, dere is no argument deh suh. one ah di bes midfielder inna di last 10 years. Rivaldo ah di ongle one weh mi believe can rival him but Rivaldo did have problems later inna him career. but when Rivaldo did deh pan form early out, Zidane did have sekkle himself an watch. Ah di too header dem inna di Worl Cup weh france win set di stage fi Zidane career. Den tings jus tek off fi di balla. Now Pele ah Teacha plain an simple, an zidane haffi jus watch Teacha ah guh chue. Tree worl cup jus suh, an a star from him ah seventeen right chue to di en. Toppa top balla fi sure. Maradona wid di one lef, bwoy nevah si ah one lef suh bad an bwoy pigeon ches can dribble worl widout en, (ongle Johnny Barnes mi si have a lef suh cruel an can dribble like dat). Prove it 86 widout a doubt. A did di likkle mastah an di res ah di team. Zidane cyaan touch Do nascimento or Maradona. nuh time, dem yah two ratings seal inna earth, jus like King Marley an chune.

Comment

What I should've said was defense is more organized nowadays. The game was dirty back then yes but the defenders use to line up and challenge wildly, therefore players were able to beat a bunch of defenders easily. When dem man deh get shiff dem jus tek them self outta the play. Nuttin name recovery. And MyYouth, you and nuff peopld make the statement bout the two headers start Zidane career. Whey u get that from. U know Zidane form him get youth player of the year? A the two header them alone u see Zidane do inna WC 98. U neva a watch WC then. Fi lead France to a WC and a WC finals and lead Real to Champs league and nuh easy sitten.

Comment

defense more organized? Still not true.

When king balla have the ball even the most organized defense look like idiot.
              • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=8QEmnP48PEc

Pele at work.
                The same type of thinking that created a problem cannot be used to solve the problem.

Comment

Hopefully, this will put the argment to bed.

BLACK LIVES MATTER

Comment

Paw soon tell you say the defender them did a stand up.

Comment

The defender dem did a stand up.

Comment

I think Pele was greater than Zidane because he had as much touch as Zidane and he was a more potent goal scoring threat. Ronaldo (the original) if he had maintained his early years was the closest thing to Pele.

However, I do agree with Lionpaw's argument about defense. Defenses are much more difficult in today's game and the organization is superior.

Comment

Originally posted by Me View Post
                          I think Pele was greater than Zidane because he had as much touch as Zidane and he was a more potent goal scoring threat. Ronaldo (the original) if he had maintained his early years was the closest thing to Pele.

However, I do agree with Lionpaw's argument about defense. Defenses are much more difficult in today's game and the organization is superior.
                          Me, and the World, know Pele was The Greatest of All Time. No question.

Comment

That WHO was the best? unuh lucky seh mi neva fina skill cole video .

Seriously these "arguments"will never be put to bed but if we put it to a vote I feel Pele would carry the day.

pr
                            Peter R

Comment

Zidane was great, no doubt.

But for me, Pele is still The King and on top of the pile.
                              "Donovan was excellent. We knew he was a good player, but he really didn't do anything wrong in the whole game and made it difficult for us."
                              - Xavi

Comment

Working...
                              X