No announcement yet.

Stick to the evils that you know

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

my youth how you expect a non world cup side that did just put together fi compete wid one of the dark horses of the World Cup couple weeks before the tournament start...come on man...logical thinking now

Comment

Originally posted by Culture Sound View Post
      my youth how you expect a non world cup side that did just put together fi compete wid one of the dark horses of the World Cup couple weeks before the tournament start...come on man...logical thinking now
      Blood a you a tell me seh European defenders cant cope with certain type a balla. me a tell you seh from a defender is a good defender him can hold his own anywhere eg. Nuggsy.

Comment

well mi hope Nuggsy get a chance fi prove mi wrong...mi nuh want nuh stone leff un-turned during this qualification campaign wether we make it yes or no...

Comment

Originally posted by Culture Sound View Post
          well mi hope Nuggsy get a chance fi prove mi wrong...mi nuh want nuh stone leff un-turned during this qualification campaign wether we make it yes or no...
          Blessed. Nuggsy wont let anyone down given the chance.We all care passionately about The Boyz thats why me na stop campaigning fi Nuggsy inclusion.

Comment

like me say if Nuggsy gi mi two good game fi Jamaica (not solid but brilliant)...mi will drive the Nuggsy wagon till the wheel dem drop off

Comment

Working...
            X