Boy Oh Boy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Boy Oh Boy

Mi a read some post and jah know people just jump from one end a the ship to the next just because we win two home games .

Everybody know say my mouth nuh change from day one so all who want vex wid what mi gwan say next is your problem cause nuff a unu did a say the team dead and buried (nuh bother come change unu mouth now).

For me our best player has been the left back Demar followed by the rest of the defenders...everybody a jump pon the Campbell Ryce band wagon, all a talk bout how the side nuh balanced. No disrespect but all who truly feel so don't know football, unu just impressed with a one plat and two cut and who mek the stadium jump up and down...but Demar is no rux going forward and he is extremely solid playing defense...plus he will always get back. Campbell Rice doesn't play wing back so it is not fair to really compare them...but all who have sense will realise that Bibi hardly play out on the left wing...couple times (literally a couple) he covers for Demar to obviously give him a rest. while on the right wing Marshall is the standard right back while Jamal play the wing. Demar looks comfortable in the middle while Jamal lost when him in the middle and him mek some wayward crosses. Mi nah tek nothing from him still but Demar is the real baller pon the side in my eyes
Working...
X