No announcement yet.

Mi lose offa this board

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

I put it to you that if you die, you yield!

BLACK LIVES MATTER

Comment

Originally posted by Mosiah View Post
      Don't be too literal ite. You had to have spent time at that great institution at 2A North Street to get where I am coming from. But I see your jess guy from one of those lickle country school.

Comment

Originally posted by Mosiah View Post
        all ina death wi still a fight yu....when yu about fi slit wi throat, wi a try jook out yu yeye dem...dont play wid wi!

The Brave, never yields!

Comment

Where have you been. I have been voicing my opinions on Simoes selction policy the day found out that he didnt call King for the start of the sem-final round.
          President of the FACCAC - Fans Againts Clueless Crenston and Cronies (cronies include Mosiah and Sicko)

Comment

when you have some thing sensible to add, come again....
            Solidarity is not a matter of well wishing, but is sharing the very same fate whether in victory or in death.
            Che Guevara.

Comment

Yikes! Such violence!

BLACK LIVES MATTER

Comment

Seaga ????

Explain yuhself.

Comment

Originally posted by Culture Sound View Post
                  we ago win the next three match dem

Comment

We are die-hard!
                    Fingers and toes crossed as we go FORWARD!
                    "Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has."

Comment

Yuh jus come an sight it up, yuh not eben did need a spec fi seeit. Carbon copy, it nuh suprising ah how wi stay. Is a sad state but yuh nah guh get nutten bettah from a hog more dan a grunt. Suh if yuh tan yah, ah dat ah di state ah tings roun ere, nuff didah jus wait fi si sumpn like dis beat dem chess. Anyway di dance nuh done yet kah nuff chune still lef fi play. Bwoy jamaicans ah di bess still, but sometime yuh haffi wondah, ah how wi tan suh. A long time mi nuh si Emperor fi bun some fiyah pan dem. Him mussi banish/extinguish di torch long time.

Comment

Working...
                      X